Social Marketing

Har du kontroll over kundene dine

Med den nye appen, Odoo Social Marketing, kan du være helt nær dine kunder og besøkende på nettstedet ditt, og du kan holde oversikt over alle dine sosiale medier, meldinger og chatter på ett sted.

Billede af adminstrer sociale medier

Administrer sosiale medier, push-varsler på nettet og live chat.

Med den nye sosiale markedsføringsappen for Odoo kan du planlegge, overvåke og analysere kontoene dine på ett sted

Å være til stede på sosiale medier øker bevisstheten, kobler deg til kundene dine, øker potensielle kunder og inntekter. De kan også brukes til å gi kundestøtte og hjelpe til med å sende viktige forretningsnyheter og meldinger.

Nå ut til publikum hvor som helst på Internett

Når push-varsler mottas, skifter brukerens fokus raskt til det og fanger umiddelbart oppmerksomheten. De korte og greie meldingene lar brukerne lese meldingene fra hjørnet av skjermen og klikke hvis det interesserer dem.

Billede af social marketing - push-meddelelse
Billede af Social Marketing - Livechat

Gjør besøkende til potensielle kunder og kunder til fornøyde brukere

Start samtaler etter ønske.

Studier viser at direktechatter kan føre til 40% økning i konverteringsfrekvens. Brukere reagerer godt på live chatter, da det gir dem en sjanse for kommunikasjon når de har tid og behov for det. Det lar deg proaktivt engasjere deg med besøkende og bli en viktig del av en positiv kundestøtteopplevelse.

Er du interessert i Odoo ERP-system og hva det kan gjøre for din virksomhet,
så kan du lese mer om Odoo her, eller du kan ringe oss på +45 7373 8888