Få raskere registrering av dokumenter
Forenkle prosessene og øke produktiviteten.
Odoo Signature er en rask og enkel måte å sende, signere og godkjenne dokumenter på.
Bygg dokumenter ved å dra og slippe blokker som skal fylles ut av kunden eller annen person. Send forespørsel om signatur til mottakeren på få sekunder, og du kan se statusen på de sendte dokumentene.

Få hurtigere tilmelding af dokumenter.
Forenkle dine processer, øg din produktivitet.
Odoo Sign er en hurtig og bekvem måde at sende, underskrive og godkende dokumenter på. Forbered kontrakter ved at trække og slippe blokke, der skal udfyldes af parterne, indsende signaturanmodninger på få sekunder og spore status på sendte dokumenter.
Bli papirløs og øke avkastningen
Nyt alle fordelene med vår enkle og fullt integrerte løsning for elektronisk signatur
Kutte kostnader
Glem skjulte kostnader som utskrift, kopiering, faksing, skanning, makulering og postering.
Alt er tilgjengelig online fra alle enheter.
Spare tid
Slutt å vente i flere dager eller til og med uker før alle parter har signert dokumentene dine.
Fortsett og lukk budene dine med bare noen få klikk.
Reduser feil
Reduser manuelle handlinger og forbedre kvaliteten på dokumentene som er fylt ut og signert.
Forsikre deg om at delene av dokumentet som krever signatur er signert.
Fjern alle risikoer
Ikke bekymre deg, vi har dekket deg


100% lovlig
Odoo-signaturen er like bindende som en "våt" signatur. e-signaturer ser ut som en håndskrevet signatur på et papirdokument
Alle dokumenter som er signert med Odoo-signaturen er støttet av flere lover: 2000 US-Electronic Signature (Esign), Uniform Electronic Transactions Act (UETA) og EU-direktiv (EC / 1999/93).
100% trygg
Mist aldri viktige dokumenter igjen. Hold alle kontraktene og andre juridiske dokumenter i fred. All kommunikasjon er kryptert for å sikre at bare autoriserte personer har tilgang til innholdet.
Støtt alle nivåer i virksomheten din
Effektiviser hele arbeidsflyten og øk effektiviteten
Salg og drift
Forbedre prisene og reduser salgssyklusen din ved å automatisere signeringsprosessen med kontraktene dine.
Forbedre forholdet til kundene.
HR og ansatte
Forbedre rekrutteringsprosesser og interaksjoner med søkere, ved å sende inn elektroniske evalueringsskjemaer og ansettelseskontrakter.
Regnskap / administrasjon
Det er enkelt å holde oversikt over alle dokumenter, forsinkelser og prosedyrer. Hold oversikt over alle tilgjengelige elektroniske dokumenter til enhver tid.