Ansatte.

Administrer dine ansatte enkelt

Få all HR-informasjonen din samlet ett sted i Odoo.

Odoo • Bilde og tekst

        Enkel håndtering av alle ansatte

        Registrer all HR-informasjonen din på ett sted..

        Overvåk all viktig informasjon du mottar fra hver avdeling på et øyeblikk. Begrens synligheten av sensitiv informasjon til bare HR-ledere, eller gjør annen informasjon offentlig for alle ansatte. Motta varsler om eventuelle nye spørsmål om ferier, kurs, skole, evalueringer og mer.

        • Permisjon

        • Tildelinger

        • Timelister

        • Deltakelse

        • Vurderinger

        • Rekruttering

        • Kostnader

        Odoo • Tekst og bilde
        Odoo • Bilde og tekst

        Registrer tid og oppmøte

        Ukentlige eller månedlige timelister med valgfri møteregistrering.

        Hold oversikt over ansattes arbeidstid og sorter etter prosjekt, klient eller oppgaver. Få enkel tilgang til statistikk ved å registrere og analysere timelister og kontrollere hver ansattes oppmøte. Den integrerte faktureringsmodulen kan levere automatiske rapporter basert på tid brukt på prosjekter, beregnet fra data sendt fra timelister.

        Ferie- og fraværsregistrering
        Enkel og tydelig håndtering av helligdager og sykedager

        Angir spørsmål

        Ansatte kan delta i spørsmålene sine selv (betalt ferie, langvarig sykdom osv.)

        Ledelsen bestemmer

        Ledelsen må avgjøre om en forespørsel skal avvises eller godkjennes.

        Melding til den ansatte

        Et varsel blir sendt til den ansatte og kalenderen deres blir automatisk oppdatert.

        Strømlinjeformet kostnadsstyring

        Få utgiftene dine oppdatert og raskt godkjent.

        Ansatte kan enkelt sende inn og rettferdiggjøre sine utgifter. Ledere kan gjennomgå alle utgifter og enten godkjenne eller avvise individuelle forespørsler etter behov. Når de er godkjent, oppdateres utgiftene umiddelbart i Odoo-finansiering.

        Odoo • Tekst og bilde
        Odoo • Bilde og tekst

        Evaluering av ansatte er gjort enkelt

        Administrer ansettelsesprosessen fra start til slutt. Sett opp en jobbportal for å slå opp ledige stillinger med bare noen få klikk og enkelt holde oversikt over innsendte søknader.

        Overvåk og administrer søkerens pipeline og integrer Odoo-spørreskjemaet for å lage en spørreskjerms screening som automatisk blir knyttet til søkerens fil.

        Ansett bare de beste

        Grundige evalueringer uten problemer.

        Å lage evalueringsprosessen og kalenderen er så enkelt. Design skjemabaserte spørreskjemaer for å samle tilbakemeldinger fra alle i selskapet, fra ansatte til ledere, samt egenevalueringer.

        Automatiser hele prosessen slik at du kan fokusere på dine ansatte og ikke på administrative oppgaver.
        Odoo • Tekst og bilde

        Øk innsatsen din med sosiale verktøy
        Forbedre kommunikasjonen mellom ansatte og motivere dem ved å bruke belønninger

        Odoo - Eksempel 1 for tre kolonner

        Sosialt nettverk for virksomhet

        La ansatte samarbeide på tvers av avdelinger, lokasjoner og Odoo-moduler ved å samhandle i sanntid med live chat, dele kunnskap og beste praksis, følge spesifikke personer eller dokumenter for å holde seg informert, og få interessegrupper til å dele ekspertise og fremme teamarbeid.

        Odoo - Eksempel 2 for tre kolonner

        Gjør livet lettere

        Inspirere ansatte med utfordringer, mål og belønninger. Design dine egne mål, definer klare mål og lever sanntids tilbakemelding og håndgripelige resultater. Vis den beste ytelsen for hvert lag og anerkjenn resultatene til ansatte og teamet.

        Odoo • Bilde og tekst

        Hold oversikt over utgiftene

        Identifiser og spor pengene du bruker på hvert av kjøretøyene dine.

        Engangskostnadene for kontraktene dine, som leasing- og servicekontrakter, legges automatisk til bokføringen din i begynnelsen av hver periode basert på hva som er oppgitt i kontraktene, mens alle andre kostnader som drivstoff og reparasjoner blir automatisk lagt til i rapporten.

        Analyse og rapportering

        Vis alle kostnader knyttet til et gitt kjøretøy eller med en type tjenester. Sammenlign forskjellige kostnadstyper, hvilke biler som koster mest, hvilke tjenester som er utført på hvilke kjøretøy osv. ved hjelp av rapporteringsverktøy.

        Få virkelig nyttig kunnskap om hvert kjøretøy for å forbedre flåteinvesteringene dine.

        Odoo • Tekst og bilde
        Odoo • Bilde og tekst

        Hold rede på når ansatte er på ferie og er syke

        Hver ansatt kan be om at personen som har ansvaret for dette området kan godkjenne og merke med noen få klikk. Dagsorden for den enkelte ansatte vil bli oppdatert deretter.

        Den ansvarlige får full oversikt over selskapet eller de enkelte avdelingers fravær og kan på bakgrunn av dette planlegge arbeidet som skal fordeles når en ansatt er på ferie eller syk.